Sunday, November 16, 2008

ႏွင္းေတြအရမ္းက်တဲ့ ဒီဇင္ဘာနဲ႕ ခ်ယ္ရီမ်ားအေၾကာင္း



ေအာ္....
ေန႕ကိုလစား၊လကိုႏွစ္စားသြားလိုက္တာ .. အခုဆိုရင္ ႏွစ္တစ္ႏွစ္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးလ ဒီဇင္ဘာေတာင္ေရာက္ေတာ့မယ္ေနာ္.... ။ကၽြန္ေတာ္လည္း အလုပ္ကိုလုပ္လိုက္မလုပ္လိုက္နဲ႕ ေနာက္ဆံုးေတာ့
တစ္ႏွစ္ေတာင္ကုန္ သြားေတာ့မွာပါလားေနာ္...။ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္တဲ့ ရာသီ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ အရမ္းတဲ့တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ေမြးလေလးေတာင္ေရာက္ေတာ့မယ္ေလ....။ အရမ္းေပ်ာ္တယ္ဗ်ာ...
ဒီဇင္ဘာတိုင္းမွာ ေပ်ာ္ခဲ့တယ္....၊ ေနာက္ေရာက္ႏိုင္အံုးမယ္ဆိုရင္လည္း ေရာက္မဲ့ ဒီဇင္ဘာေတြတိုင္းမွာလည္းေပ်ာ္ေနအံုးမွာပါပဲ...။ေသခ်ာပါတယ္...

ကၽြန္ေတာ္အရမ္းခ်စ္တဲ့ ဒီဇင္ဘာလ Japan ျပည္ႀကီးမွာ ဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ ခ်ယ္ရီပန္းေတြ ေဖြးေဖြးလႈပ္ပြင့္ေနၿပီေလ...
ခ်ယ္ရီဆိုတာကိုကလည္း သူတို႕ႏိုင္ငံရဲ႕ ျပယုဂ္တစ္ခုပဲေလ....
အရမ္းလွတယ္... ခ်ယ္ရီေတြပြင့္ေနတဲ့ Japan ျပည္ၾကီးက ဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ေလ..
ကၽြန္ေတာ္တို႕ ျမန္မာျပည္ ေတာင္ႀကီးၿမိဳ႕ မွာဆိုရင္လည္း ဒီလိုပဲေလ..၊ ႀကံဳလို႕ေျပာရအံုးမယ္..
ကၽြန္ေတာ္ အေဖကိုက ေတာင္ႀကီးမွာ ေမြးတာေလ... အမ်ိဳးေတြလည္း အဲဒီမွာ အမ်ားႀကီးရွိတယ္....
အရင္ကေတာ့ ႏွစ္တိုင္းလိုလို တန္ေဆာင္တို္္င္ဆိုရင္သြားျဖစ္ပါတယ္... အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့
အေဖကလည္း သူ႕အလုပ္နဲ႕သူ မအားလို႕ထင္ပါတယ္.....ထားပါေလ...
အခုPost မွာကၽြန္ေတာ္ အဓိကေျပာခ်င္တာက ခ်ယ္ရီအေၾကာင္းပါ....
ကၽြန္ေတာ္လည္း ခ်ယ္ရီကိုေတာ္ေတာ္ႀကိဳက္တယ္..ဗ်...

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ Blog ကိုလာဖတ္ျဖစ္တဲ့ မိတ္ေဆြေတြထဲမွာလည္း ခ်ယ္ရီကို ႀကိဳက္တဲ့ မိတ္ေဆြေတြမ်ားရွိမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ဆီမွာရွိတဲ့ ခ်ယ္ရီပံုေလးေတြကို Share ခ်င္ပါတယ္...
အားလံုးႏွစ္သက္ၾကမယ္လို႕ထင္ပါတယ္...

ကၽြန္ေတာ္ Post ကိုဖတ္ေပးတဲ့အတြက္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္...

Thz alot..
~မိုးညိဳ~(Planet)

No comments: