Wednesday, August 27, 2008

Blog ဖြင့္ပြဲ



ကၽြန္ေတာ္က ေမာင္မိုးညိဳပါ...။
ဒီ Blog ေလးမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေမာင္မိုးညိဳနဲ႕..ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း ကဗ်ာဆရာ ေမာင္မိုးခ်ဳပ္ညတို႕က
ဦးေဆာင္ၿပီးေတာ့ Postမ်ားကို ေရးသားၾကမွာျဖစ္ပါတယ္...။အခုကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ Blog ၿပီးေရးၿပီးၿပီးခ်င္း
အထိမ္းအမွတ္နဲ႕ ပထမဆံုး Post ကိုတင္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်ား..။
ဒီ Blogေလး လုပ္ၿပီးေတာ့ ညက 1း00ေက်ာ္ေနၿပီဗ်...။ကၽြန္ေတာ္လည္းေတာ္ေတာ္ အိပ္ခ်င္ေနၿပီ.. :(
ေနာက္ေန႔ေတြကိုေတာ့ ဟိုေကာင္ မိုးခ်ဳပ္ညက ဆက္ၿပီးတာ၀န္ယူေရးသားပါလိမ့္မယ္...။
ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ဆံုးေျပာမဲ့အေၾကာင္းကေတာ့ ဒီ lifesforall.blogspot.com ေလးကို စတင္ဖြင့္လွစ္တဲ့
အထိမ္းအမွတ္အေနနဲ႔ ဒီေန႕မွာလာေရာက္ၾကသူမ်ားအားလံုးကို Post မွာျပထားတဲ့ Cola နဲ႕ ဘာဂါ ေကၽြးမွာပါ..။
အားလံုး ေ၀မွ် ၀လင္စြာစားေသာက္ႏိုင္ၾကပါေစ..။
ဒါပဲဗ်ိဳ႕...။
(မိုးညိဳ)

No comments: